duminică, 1 iunie 2014

Negresa la microunde


Astazi, fiind duminica, m-am gandit sa fac ceva dulce. Si ce as putea face sa fie si bun si sa fie si cat de cat cu mai putine calorii ?! Asa ca m-am uitat prin caietul vechi cu retete ale mamei si am descoperit o reteta de negrese care insa continea si ulei si zahar, dar pentru ca mi-a placut foarte mult am adaptat-o la ingredientele mele. Si pentru ca imi doream ceva rapid, am renuntat azi la cuptorul de aragaz si am folosit cuptorul cu microunde. Cantitatile sunt pentru o portie.

Ingrediente:
- 3 linguri de fulgi de ovaz
- 1 lingura de cacao
- 1/2 lingurita de praf de copt stins
- 5 lingur de lapte
- 1 ou
- 1/2 lingura de zahar
- miere, nuci taiate, stafide, esenta de rom **dupa gust**

Daca doriti puteti renunta la miere si sa puneti 2 linguri de zahar.

Preparare:
Pentru inceput am dat fulgii de ovaz prin rasnita de cafea pana au ajuns tarate, dupa care i-am amestecat cu cacao. Am adaugat oul si pe rand cele 5 lingurite de lapte. Apoi am pus zaharul si inca in jur de 2-3 lingurite de miere ca sa fie mai dulce compozitia. Am amestecat pana la omogenizare, iar la sfarsit am pus praful de copt stins, nucile, stafidele si esenta de rom.

Am pus intr-un vas de yena amestecul si l-am dat la microunde 5 minute la putere maxima.
Compozitia nu se va ridica foarte mult si in final va avea forma unei placintute dar care va fi foarte buna la gust. 

S-aveti pofta! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu