miercuri, 28 mai 2014

Salata de paste




Azi am venit acasa cu o pofta nebuna de spaghete. Si cum sa fie altfel decat din faina integrala daca tot tinem la silueta?! Ei bine, am dat o fuga pana la LIDL si am cumparat o punga de 500g de spaghete integrale pe care insa nu am facut-o pe toata deoarece am fost cam singura la masa. Au fost al naibii de gustoase!!





Ingrediente
-75 g de spaghete integrale
-30 g de mozzarella
-1/2 rosie (sau 2 rosii cherry)
-busuioc
-oregano

Ingredientele de mai sus sunt pentru o portie.

Preparare
Am pus o oala cu apa la foc, iar cand aceasta a inceput sa fiarba(aprox. 5 minute) am pus si spaghetele, lasandu-le pe foc mic si adaugand un varf de sare spre final. Dupa ce am terminat spaghetele de fiert le-am lasat putin la scurs dupa care le-am pus intr-o farfurie. Am ras mozzarella peste si le-am amestecat. Am adaugat busuiocul si oregano (din viitoarele mele postari veti vedea ca sunt condimentele mele favorite) si am amestecat din nou. La final am mai ras niste mozzarella de-asupra dupa care am taiat cubulete de rosie si le-am adugat peste spaghete. Salata de paste este foarte buna si o fac ori de cate ori am placerea fiind unul dintre pranzurile mele favorite.

Pofta buna!

Love, Andreea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu