marți, 10 iunie 2014

Cartofi la cuptor


Hello!
Azi nu stiam ce sa mai gatesc pentru pranz si, avand in vedere ca in ultimele 3 zile-sarbatoare fiind-am mancat tot carne, m-am gandit la o masa ceva mai usoara si sa nu contina prajeli. Osciland intre paste si cartofi, am optat pentru cei din urma. Si cum sa-i fac oare?! Pai sapatamana trecuta am facut cartofi natur asa ca azi m-am decis sa ii fac la cuptor. Yummy!!

Ingrediente:
- 5-6 cartofi de marime medie
- 1 lingurita de vegeta
- 1/2 lingurita de oregano
- 1/2 lingurita de busuioc
- un varf de sare

Puteti adauga orice condimente doriti si in cantitatile preferate de dvs. La alegere, cartofii se pot stropi cu putin ulei de masline.

Preparare:

Cartofii se curata de coaja, se spala bine si se taie dupa preferinte. Eu i-am taiat in patru fiind destul de mici. Se dau la foc cu sarea cam 6-8 minute pana intra furculita prin ei insa sa nu fie foarte fierti.
Intre timp, se amesteca toate condimentele intr-un bol.
Dupa ce s-au fiert, se lasa sa se scurga de apa dupa care se pun intr-un castron. Adaugati amestecul de mirodenii peste si amestecati cu mana ca sa se intrepatrunda si sa fie toti condimentati.
Se aseaza hartie de copt intr-o tava si se aseaza cartofii in asa fel incat sa nu se suprapuna.

Introduceti tava in cuptorul preincalzit si lasati-o la foc mic intre 30 si 45 de minute. Mai puteti sa-i intoarceti pe alte parti de cateva ori. Dupa ce s-au rumenit pe toate partile scoateti tava si lasati-i aproximativ 5 minute pana se racesc putin dupa care ii puteti servi cu o slalata sau cu orice altceva doriti.

Pofta buna!
With love, Andreea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu